tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 12, 2014

Urusan dana meow pertama

Hasil terkumpul dari dana meow maka urusan hari ini bakal berjalan. Hal yang sebelum ini aku biarkan sebab tak sanggup nak buat, tapi sekarang untuk kebaikan dan kebajikan kucing-kucing, ku cekalkan hati.


Urusan pemandulan kucing betina - Eton Junior


Temu janji telah dibuat dan 8.30 pagi adalah masanya. Korang doakan kucing aku ini kuat & cekal hadapi pembedahan kecil ini.




Jumlah kucing di rumah aku lebih 30 ekor. Sebab itu keputusan tekad ini perlu dibuat. Dan untuk mendapatkan dana, daku tubuhkan DANA UNTUK MEOW dengan menjual apa yang boleh dijual. InshaaALLAH.


Jualan amal untuk meow
{ entry }


Alhamdulillah ada juga insan baik hati yang sudi memberi derma secara ikhlas ( tak beli barang ). Terima kasih awak yang menderma. Moga ALLAH murahkan rezeki awak.


Doakan urusan aku berjalan lancar.


Aku nak tengok kucing-kucing aku hidup dengan sempurna walau aku juga tidak seberapa. Aminnn.


* Hari ini aku AL demi anak meow tersayang ( entry autopublish )




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

amin :)

eima said...

baiknye hati hati hang dik ..aku plak rasa nk picit2 telur kucen yg suka berak kat laman belakang rumah aku tu ... hari aku cangkul buang taik die .. stress

Nur Hamizah said...

Semoga dipermudahkan segala urusan oleh Allah. Aamiin. Orang kata kalau kita berbudi pada makhluk Allah yang lain insyaallah murah rezeki :)

Deqla Manjew said...

ada terpikir nak mandulkan jugak..tp rasa x smpai hati jugak.. hmm.. moga dipermudahkan urusan yer..

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..semoga Allah mempermudahkan urusan yui.aminn

Cik Nur™ said...

moga dipermudahkan segala urusan...

wan niahix said...

semoga dipermudahkan semua...

"Keep smiling"
^_^

Chot said...

hmmm..demi kebaikan bersama..

ayut said...

Insya Allah dipermudahkn....bnda baik Allah akn bantu.. :)

azizah :) said...

alala sian meow.. tp in shaa Allah di permudahkan