tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 03, 2015

Aksi Kaka yang mencuit hati

Ingat lagi pasal Kaka, kucing yang ku jumpa di area pejabat [entry]. Yang ku open adopt tapi krik krik krik. Akhirnya aku bela. Ada hikmahnya.



Seekor kucing yang bijak & sangat manja. Satu keluarga aku senang dengan ragam Kaka. Sangat mencuit hati & mendengar kata. Walau suaranya sangat perlahan, tapi dia faham bila kita panggil.


Moga membesar dengan baik ya sayang. Kami akan jaga sebaiknya, inshaaALLAH.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinyaaaaaaaaaaaa

Atie Yusof said...

comelll nya Kaka.. pasti mencuit hati kan.. :)

tiga lalat said...

maseh manja kanns ;p

el said...

haaa kan
kita ni lau buat ngan depa mmg byk pahala
comey kaka
kaka dah mcm panggilan anak el yg kecik tu
haha

zazanizam said...

sedap nama hihihi

Afidah Azmi said...

jgn buang tau..sebab itu tandanya ada rezeki yg Allah nak bagi kat Nusha..Umah akak pun ada 5 ekor..

PeRdU cINta said...

bukan main buncit perut Kaka kenyang makan la tu..hehehe..kucing ni macam penawar la yui..

Ann Ishak said...

alahaiiii suka sangat tengok kaka telentang macam tu

Shahida Dzulkafli said...

Alahai.. comeynya kaka..

Azhafizah Md Nor said...

posing gaya ape tu..macam² ragam dia ye