tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 23, 2015

Mencari rakan group whatsapp untuk Diet Atkins

Ada tak dikalangan rakan blogger yang nak berdiet tapi takde semangat sebab diet sorang-sorang? Erti kata lain diet banyak ke laut. Huahua.


Oklah, sebenarnya aku nak mulakan balik diet atkins yang telah lama ku tinggalkan.
Secara serius nak cari insan-insan yang sudi bersama untuk share & bagi kata semangat kalau ada yang down/cepat putus asa.


Ciri-ciri yang dicari :

1) Memang ada NIAT YANG BESAR untuk berdiet samada kurangkan berat/inch loss
2) Seorang yang TIDAK CEPAT PUTUS ASA atau erti kata lain semangat kena kental
3) Bersedia untuk share menu harian anda ( bagi gambar )
4) Boleh membantu ahli lain jika perlu
5) Mengikut cara DIET ATKINS sahaja


Khas untuk WANITA & bukan ibu mengandung atau masih menyusukan anak bawa 6 bulan.


Kalau ada berminat, boleh roger aku. Nanti boleh add masuk group. Minggu ini sesi suai kenal & belajar apa yang perlu. Dah ok, tetapkan tarikh & mula sama-sama.


Yang serius sahaja digalakkan.


Whatsapp 019 233 1810.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurul Baidurah said...

tak yakin lagi yui boleh diet ke tidak sebsb tiap masa asyik lapar jerr...haha..

Ms. Kejupenyet said...

Awal2 tahun aritu pernah masuk skli group ws Atkin. Best.. dyorng share pemakanan dn cara nk jga kesihatan dgn cara yg betul.
tp skrg dh dudk ostel so sush skit nak beratkins

Nurzakiah Hanum said...

wow bagus nie

Linda said...

saya pun nak atkins tapi asyik cheat esp bila sakit kepala sbb tak dpt caffeine :(

miss eimanhikmah said...

best nye join diet atkins

seraa rose said...

SR pun dah lama tinggal diet atkin ni.. nak mula asyik x berjaya je.. iman mudah goyah tengok makanan sedap2.. huhu

Eintan Nurfuzie said...

smgt nk atkiens tapi akak masih x mamapu..

Dunia Zumal said...

Menarik gak nie ^-^

Cik Ash said...

semangat nak diet tapi xleh lagi..

Siti Yang Menaip said...

kite nak gak diet atkins ni.. dlu kita buat ilang 5kg sbulan..
tapi doc suruh brenti dulu sbb kita consume ubat lain.. huhu.. nanti da continue bolehla join group ni..

Azhafizah Md Nor said...

setakat ni masih belum berjiwa kental sepnuhnya nak kembali diet atkins..ada sebab sebab tertentu.huhu

Miss Sarah said...

Erm2, ad lg x group tu? Nk join leh?