tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 17, 2015

Lip ice lemon mentholatum

Sebelum gerak balik Perak haritu, sahabat aku sempat hulurkan lip ice lemon ini. Kemain lagi katanya dia dapat banyak. Yelah, dia rajin join contest online sana-sini.

Alhamdulillah banyak yang dia berjaya! Tahniah sahabat.




Aku terima dengan tangan terbuka. Hihi. Padahal aku tak pakai benda ini. Sebab apa? Bila letak rasa lain macam je bibir. Dah pernah sapu, last-last ambil tisu tonyoh bagi clear. Hahahaha.


Nampak benor aku tak pandai bab-bab makeup. Benda basic pun dah rasa rimas.


Lagi senang calit sikit gincu je.


Apa pun, terima kasih sahabat sebab sudi bagi.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

eima said...

tak pe yui dah lawa dah nutural beaty cam tu

shaFazie said...

akak nak hihi (gurau2 je)

Murni Alysa said...

wah perisa lemon tu..xpernah cuba..selalunta stroberi jer laa duk belipon

Atie Yusof said...

Baiknya sahabat yg bagi tu sis..
akak pun tak pandai sgt guna lip ice ni ..kadang beli, last2 tak guna..tak reti mekap..hihi

azizah green line said...

jijah senang pakai lip ice ni dari pakai gincu..hahaha

Rizziela said...

syoknya kalau dapat dr kawan kan

Shahida Dzulkafli said...

Dah lama x pakai mende nie.. huhuhu..

Cik Ash said...

yui style akak haaha kalau pkai lip nampak merah mesti lap