tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 12, 2015

Mencari calon suami

Amboii tajuk tak boleh blah ea? Hahaha.
Takdelah. Aku teringatkan apa kata sahabat aku.


Kan aku ada p KL haritu, lepas ambil aku di KL Sentral, kami terus singgah solat di Sogo.
Dah sudah semua, sembang santai dengan sahabat-sahabat di muka pintu surau.


Katanya,
"Far, nak cari calon suami, sebaiknya kat tempat macam inilah."
Lebih kurang gitu apa yang dicakap.


Aku senyum & tambah
"Lagi elok kita mencari ketika Subuh. Baru kita tahu liat atau tidak bangunnya"


Sahabat aku itu senyum tanda setuju.


Jadi, sekarang misi aku mencari calon suami. Ehhhh!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Eintan Nurfuzie said...

hahaha.. win la saranan tu

zazanizam said...

eh eh eh hehehe.. akak doakan smoga yui di percepatkan jodoh dgn pasangan yg beriman.Aamiin.

PeRdU cINta said...

in sha Allah...amin...

Diana Rashid said...

suami akak kata kat masjid sini ,kalau subuh2 yang tua2 je ada..kalau nak cari terjumpa laki orang cemana???ekekkek

amira faqihah said...

haha deep tu,,semoga dipermudahkan dlm mencari : D

Athirah Diyana said...

ehh??? haha

Siti Nurzafirah said...

Hahaha.. betul2... semoga dipermudahkan...

Azhafizah Md Nor said...

bagus la tips tu..boleh cuba tu yui :)

Siti Yang Menaip said...

bhahaha logik2.. kat mana kita jumpa calon suami tu tanda jugak dia tu org macam mana kan kan.. okay waktu subuh eh okaaay haha..

Mardiah Diana said...

Setuju juga ni dik yui...hihi