tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 02, 2015

Kad potongan 30% sempena ulangtahun di Padini macam tak berguna

Eh eh ehhhh! Luahan lagike?
Tak kepada luahan sangat tapi hanya nak kongsikan apa yang ku alami dan rasa.


Kan birthday aku Oktober lepas, jadi aku dapatlah kad potongan 30% untuk belian di Padini tapi HANYA UNTUK ITEM WITH NORMAL PRICE. Tamat 31hb lepas, konon nak jugalah beli guna potongan 30%. Sayangnya. banyak item dah memang ada promosi lain, jadi kad yang diberi memang tak diguna.




Aku rasa kalau dia bagi je 30% untuk semua item tak kisah ada promotion or tak mesti lagi bagus. Yelah, apa guna kita nak beli tapi sebenarnya harga memang dah murah dari kad promosi yang diberi.


Tak jadi nak beli untuk diri sendiri.
Huuuuuu, bersyukur dapat jimat duit. Lalalalala.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Han Hanni said...

Saya paham..
Saya pernah alami benda macam ni tapi dengan company barangan lain.

Potongan dia bagi hany untuk certain benda dan yang akhirnya tak dapat saya gunakan pun potongan tu.

eima said...

buang masa je bg kad tu kan ....

Anum said...

ermmmmmmmmmm

zazanizam said...

huhuhu betul tu yui..
*kzaza dpt free tiket mbo semepena besday dah 2x xdpt pegi sb abg ost uwaaa.. rugi2.

Zafirah Kama said...

kan kan kan...

penyudahnya, apa pun tak dapat...

Busyra Takiyudin said...

hehe. jimat jimat

AtieYusof said...

selamattt... jimat duit... hihi

Unknown said...

tu namanya bagi tak ikhlas.baik tak payah bagi..kan?/macam beri harapan palsu je..

Wak Lat said...

wahh jimat sangat tuuu ;p

#iamnotrobot

Unknown said...

nasib baik.. leh jimat duit

Azhafizah MN said...

itulah kan..sebab tu kekadang dapat pun macam tak berguna jugak.huhu