tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 16, 2015

Sibuk untuk urusan kerja rasmi

Memandangkan bermula esok hingga Khamis akan ada sesi lelongan barang kemas. jadi macam biasalah, hari Isnin adalah hari untuk "terlebih" sibuk.
Nak prepare apa patut.


Mungkin selepas pukul 1 petang baru aku akan berkesempatan terjah korang.
Dan juga akan siapkan entry-entry untuk akan datang.
Waahhh gitu! Bajet banyak idea. Hahahaha.


Jangan bermalasan di hari Isnin.
Lalalala.


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

cik hani said...

dah bermalasan di hari isnin..
huhuhu

anak denesor said...

nak tgk..brg ape...heeee

Athirah Zain said...

saya pon bermalasan di pagi isnin,, selamat bekerja,hehe

PeRdU cINta said...

selamat melunaskan tugas yui..

Jie Susanos said...

emmm..org laki mengelak nak g tptcam tu..hehe

Siti Rohaida Yusof said...

hari isnin ni macam ada semangat skit nak buat kerja..hehehe

Rizziela said...

janji dulukan kerja hakiki kan :D

Atie Yusof said...

nampak busy tu sis...moga semuanya dipermudahkan... :)

azizah green line said...

jangan jadi cam gini lagi malasss gila nak berblog skrg

Shahida Dzulkafli said...

Rasa cam malas jer Isnin owh Isnin..

Cik Ash said...

tiap2 hari akak bermasalah ni hihihihi