tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 19, 2015

ST 5 [2015] - Bila terjadi TYPO

Dulu masa aku tengah mesej dengan dia,
tiba-tiba dia cakap nak BERAK.
Tunggu punya tunggu, dah masuk 3 tahun aku tunggu dia berak,
dia tak mesej aku langsung.

Semalam tanya dia, kenapa lama sangat berak?
Dia cakap 3 tahun lepas dia TYPO.
Dia nak tulis BREAK.
3 tahun aku single tanpa aku sendiri sedar.


Sumber : FB



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

adoi bahaya kan typo nie

Kira Sakura said...

jujur sangat pun pi tunggu BERAK tu tiga tahun hihihihihi

Atie Yusof said...

hahahha...lawak betul lah sis... :):)

eima said...

mmg bahaya typo tapi takan la tunggu sampai 3 tahun kot tak tanya2 kabar ...hmmm

Siti Nurzafirah said...

haha.. tu lah..

ada tengok tu hari tu...

Mardiah Diana said...

Bahaya ni kalau tiba² tertypo ni...hihi

Eka Tikah said...

ni typo teruk sangat kak. merana. hahaha

Murni Alysa said...

wow..penyabar btul pasangan dia..

Cik Ash said...

hahahaha lawaknya

Siti Yang Menaip said...

ahahahaha tiga tahun single tanpa sedar ahaha..

Azhafizah Md Nor said...

moralnya..jangan typo :)