tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 11, 2015

Selepas 4 hari bercuti

Mood malas gila nak bangun pagi ni nak p kerja.
Sebenarnya hari Isnin haritu terpaksa ambil AL.
Gara-gara tiket ETS semuanya habis hari Ahad, jadi postpone sampai Isnin berada di KL.


Jadi, pagi ini, mood memang malas!
Nak p kerja pun malas, nak mulakan kerja pun rasa malas-malas.


Ni mesti ada antara kome yang sambung cuti lagikan?
Huntung huntungggg. Cuti lama-lama lepas itu rasa malas macam aku. Huahua.


Malassss!
Sila jauhkan dariku.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya cuti lama kan

PeRdU cINta said...

Hehe...badan syok berehat tu yui..

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...macam tu lah kalau dah cuti lama² rasa malas dah nak pergi kerja...hihi

Nurul Baidurah said...

hai yui...lama nya tak singgah di blog yui...yes...memang semua orng malas lagi2 hujan..cucaca pun sedjuk...ngam utk tidur...hihieww..

Atie Yusof said...

hihih...samalah akak sis.. Isnin tu pun ambil AL..malas sgt nak keja..hari ni pulak serabut semacam.. :):)

Siti Rohaida Yusof said...

wah...4 hari...bestnya..akak satu hari je..

Siti Nurzafirah said...

tak sambung cuti.. tapi, malasnya.. adeh !

Shahida Dzulkafli said...

Kalau cuti lama je mesti malas.. kan..

Amy Jung said...

salam perkenalan sis..

smartiesmoo.blogspot.kr

Eintan Nurfuzie said...

cuti lama sangat

Athirah Diyana said...

sy hari2 malas. hahaha

Mrs. A said...

Ramai yang ambil kesempatan ambil cuti hari Isnin tu.
Kira macam pakej ambil sehari dapat 4 hari kansss...

Azhafizah Md Nor said...

cuti lama memang liat sikit nak bekerja..hihi

Siti Yang Menaip said...

kalo macam akak yang x bekerja ni pun malas macam mana Yui ? hewhew..