tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 26, 2015

Nasi kerabu power original dari orang Kelantan!

Lebih kurang 5 tahun aku duduk di Station 18, memang takde tempat lain lagi boleh kalahkan nasi kerabu makcik ni. Yelah, aku memang aku cuba merata, tapi kalau tak sedap, memang tak beli. Tekak lain-lain kan?



Hanya RM 5.50


Kalau korang orang Ipoh,
Makcik ini biasanya akan ada di pasar malam. Kalau tempat kerja aku, setiap hari Isnin. Ada 3-4 orang wanita yang akan sibuk layan pelanggan yang ramai! Serious, seawal jam 5.30 petang, memang dah ramai kerumun nak beli.


Selain nasi kerabu, ada juga jual laksam, bubur, nasi lemak & kuih.
Semuanya aku dah rasa dan memang semua terbaik!


Sebenarnya aku dah pernah up entry pasal nasi kerabu ni [entry]
Tapi saja up lagi sebab sedap. Hahahaha.


Benda terbaik, haruslah kita share!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Athirah Diyana said...

sedapnya! terliur tgk. hehe

p/s~sy pun guna escada. tp skrg guna inspired perfume je. wangiiiii

Atie Yusof said...

Suka makan nasi kerabu ni sis..
sini ada 1kedai jg sis yg masak sedap, org Kelantan juga.. terbaikk lah..

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

Sally Samsaiman said...

kalau dapat solok lada...perghhh! lagi makan tak pandang kiri kanan!

syakirah izwanie said...

Wah nampak sedap. Lapar pula jadinya hahaha

Nurhuda Ismail said...

wow. nampak sedap. tp kalo kat kelantan sendiri memang banyak tempat y nasik kerabu best best. harga pon murah, dlm rm3 je sebungkus

Cik Ash said...

Nasi kerabu memey sedap taw

aRz MoHa said...

nasi kerabu biruuuuu wauuuu

aRz MoHa said...

mesti sedap kan?

hazwan hairy said...

dulu feberet pastu x dah..haha

Eintan Nurfuzie said...

pebret akak nasi kerabu ini

Azhafizah Md Nor said...

sedap nasi kerabu ni..fiza suka :)

Kira Sakura said...

makcik tu original kelantan kot