tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 17, 2015

Buah delima untuk yang tak sihat

Bangun Subuh tadi dah rasa tingtong. Dah sampai pejabat, boleh layan lagi. Tak lama dekat jam 10.00 pagi, aduh memang tak menahan rasa kepala ni berdenyut.


Akhirnya, 10.30 pagi - 12.15 tengahari aku baring dalam surau. Niat nak bagi lena tapi tak mampu. Mata saja pejam tapi telinga mendengar segalanya. Sebelum baring, sempat minum air lemon suam dicampur CMD.




Nampak buah delima, potong dan ngap. Ini jelah yang ku lalu telan untuk sarapan & makan petang. Balik rumah nanti, tak tahu lagi macam mana.


Kepala pening
Badan suam panas
Tangan masih lebam teruk


Harap oklah sebab aku memang sedaya taknak telan panadol. 


Ambil air semburan CMD, sembur muka bagi taknak lelap. Hahahah. 
Gitu gunanya CMD! Guna sebaiknya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

tgn lebam knpa yui? jg diri ye.

Shahida Dzulkafli said...

Semoga cepat sihat..

Diana Rashid said...

semoga cepat2 ok ye..banyak kan rehat ..

eima said...

GET WELLS OON ..YUI NI RAJIN KAN DEMAM DAN TAK SIHAT

Atie Yusof said...

Harap cepat sihat ye sis... take care...

naniey lurviey said...

Semoga cepat sembuh Yui

aRz MoHa said...

bermacam kegunaan semoga cepat sembuh yui

Mardiah Diana said...

Semoga cepat sembuh dik yui...bagus tu makan buah delima banyak khasiatnya..

Cik Ash said...

dah bc sebab tangan lebam