tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 05, 2016

Gegar Vaganza 2016 - Zarul di tempat ketiga

Tak lepaskan peluang tengok GV Akhir malam tadi. Yelah, yang Yui sokong masuk final. Miahahahaha.


Gmie memang nyanyi ok
Ameng nampak biasa walau nyanyi lagu sendiri
Intan Sarafina pula rasa macam pancit je
Azharina not bad
Siti Sarah bolehlah sebab macam biasa
Zarul pun bolehlah tapi nampak menarik mungkin sebab lagu


Malas nak komen artis lain lebih-lebih sebab Yui tak berapa minat + itu bukan bidang Yui wahhhh gituuu. Apa pun, tahniah semua.


Zarul tetap terbaik!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Orked V. said...

nak sarah menang. uwaaaaa

Nurzakiah Hanum said...

anum suka siti sarah

Normi Nieza said...

tahniah all..:)

eima said...

ai dah tido time yg vs tu ... pastu taktau jd ... elok umum pemenang icha nk susu dpt la tgk sape yg menang .. persembahan entah la sape yg bgs nye

Myra Jay said...

Akak tgk smpai round 1 ja pastu koi 11 tutup tv tido..hehee
Tak tau sapa menang 😁

Kakzakie Purvit said...

Tempat ketiga pun banyak duit dia dapat Yui
Tapi yg pertama tu 100 ribu banyaknyaaaa:)

Cik Itah said...

tak follow GV hehhehe

Azhafizah Md Nor said...

GV kali ni tak berkesempatan nak tengok..huhu