tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 15, 2016

Pak Samad marah bergegar rumah!

Eh eh ehh, sape plak Pak Samad? Oklah, semalam Yui habaq Yui jarang follow cerita 7 Hari Mencintaiku, tapi di akhir akhir cerita Yui jadi minat sebab semua pakat insaf. Haaaa, kan baik dah gitu.


Apa kena mengena dengan tajuk entry?
Kalau semalam korang tengok, episod di mana Mia balik kampung untuk jenguk anaknya, tapi mak mertua dia larang untuk pegang. Hanya tunjuk dari dalam rumah sahaja. Tak dapat Mia pegang anaknya.


Dipendekkan cerita,
Pak Samad bawa balik Mia untuk menumpang tidur di rumah sebelum Mia berangkat ke luar negara. Kat sinilah watak Pak Samad lebih menjadi tambahan bila dia marah & tegur isterinya. Fuhh, kalau korang perasan, bergegar tau kamera yang fokus Pak Samad. Yelah, dia marah dengan nada & reaksi yang sangat menjadi, dengan rumah papan memanglah macam itu kesannya.


Apa pun,
Watak Pak Samad semalam menjadi trending selepas Buntat!


Nasib baik nak habis dah cerita ini. Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

kan

eima said...

alisha gelak sakan mlm tadi sbb dia yg suka layan drama akak tgk juga tp mata byk ke hp ... tetiba dia dok gelak2 ... jd pelik pesal org tua tu ngamuk tp anak dara kecik tu gelak rupanya tv bergegar dia ckp ...keh keh keh

Busyra Bt Takiyudin said...

haha. marah betul dia kat mak leha..

Unni Anje said...

hahahahahahah... bnyk tul y lebih menonjol dr hero dan heroin

Mimi Azirah said...

Akak x tgk pun...kalo spruh jln memg xtgk dh

Azhafizah Md Nor said...

tiap kali Pak samad marah mesti bergegar punya..hihi