tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 19, 2016

REVIEW : Air Sunquick Kotak

Haritu beli barang rumah di Mydin. Nampak plak botol Sunquick. Asalnya nak beli sunquick perisa lain, tapi ternampak ada free gift cuma di perisa sunquick asli, terus cakap kat mak nak yang tu juga sebab nak rasa.



Ada free 2 kotak kecil. Satu adik Yui ambil & Yui cuma rasa perisa berries. Ok lah juga, sama macam air kotak lain. Kalau sesaja nak beli, mungkin beli lagi tapi rasanya taklah sepekat air kotak biasa.


Tak terlalu manis, sesuai dengan tekak.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

KENA CUBA NIE

Cik Itah said...

nanti nak cuba gak ni

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...akak suka Sunquick perisa buahan campur tu...

Mardiah Diana said...

Nak cuba juga ni...

Azhafizah Md Nor said...

sesekali mencuba rasa kan :)