tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 21, 2016

Kudapan dengan Buah Delima

Yui selalu perhatikan, ibu mengandung suka makan delima. Tapi kannnn, Yui pun suka gak delima kalau datang mood nak makan tu. Hahaha. Sedap tauuu. Masam manis segar gituuuu.






Beli 1 biji lebih kurang RM 4 di TF. Kena timbang. Alhamdulillah, dapat 1 bekas bulat. Puas hati dapat buat kudap dengan buah delima. Banyak khasiatnya.


Korang suka buah delima tak?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya
my fav nie

Murni Alysa said...

akak suka akak suka..loni memang musim delima..Minggu lepas tengok dekat pasar malam punya besar sebiji RM10. Akak tak pernah tengok delima sebesar itu..hihihi

Kakzakie Purvit said...

Betul. Kakak tiap minggu mesti beli at least 3 biji
Tempat kakak sini size sedang 3biji RM10/-

Kakzakie Purvit said...

Eh.. sorry RM20/-

Sally Samsaiman said...

suka! tapi selalu beli yg dah jd jus tuu...mahal tapi mmg pure kan...

Cik Itah said...

percaya x kalau sy kata sy tak pernah makan buah delima hhehhe sedap ke yui

Orked V. said...

ye ke pregnant kudap delima. br taw. hehehe

sya suke delima. tp malas gile nk buang bijik. huhu

Azhafizah Md Nor said...

suka buah delima tapi susah nak dapat..harga pun mahal sikit kan

Anis Azalea said...

Suka. Sedap kan.

Ann Ishak said...

tak berapa sangat sebab masam :D

naniey lurviey said...

suke dan sdp rasenye :)

nor azman said...

buat air pun sedap

azizah green line said...

belom makan lagi pregnant kali ni.. nak kenaa cari ni