tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, December 06, 2016

Kejamnya kau manusia!




Manusia ada akal tapi akal tu tak digunakan sepenuhnya
Bertimbang rasalah pada haiwan yang tiada akal!


Ingatlah,
Setiap perbuatan pasti ada balasan
Cepat atau lambat sahaja









guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

comfirm dapat balasan

Nur Safiena said...

Saya memang anti dengan orang yang kejam terhadap binatang terutama kucing..

atiehilmi dot com said...

manusia yang diberi akal semakin tak waras.. kesian.. sedih.. tak faham..

Mila Ahmad said...

sampai hati apa salah binatang tu.

Cik Tie said...

memang kejam !!

Kakzakie Purvit said...

Tak ada hati perut ni Yui
Sakit hati kalau tengok macam itu kan..

Intan Saffyna said...

hi saya datang singgah sini sambil follow :)

Nadia Johari said...

takde akal punya manusia

Unni Anje said...

sedihnya kalau org kejam ngn kucing

Warisan Petani said...

Kadang2 manusia bersifat peri kebinatangan,
manakala ada haiwan bersifat peri kemanusiaan.

Siqah Hussin said...

Manusia patut bersyukur sebab dikurniakan akal fikiran tapi sayangnya tak pandai menggunakan kelebihan itu untuk berfikir 😔

Azhafizah Md Nor said...

manusia dengan manusia pun boleh kejam apatah lagi binatang..manusia oh manusia.insaflah.