tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 28, 2016

Review Peribadi : Dutch Lady PureFarm Coconut Delight

Sana sini ada entry pasal perisa baru susu Dutch Lady iaitu Coconut Delight. Dan kebanyakan bagitahu ada jual di 7Eleven. Oklah, beli lah kat sana walau kotak kecil pun dah RM 2.30. Pejam mata dan bayar sebab nak rasa.




Pendapat peribadi Yui,
Sedaplah juga dan ada juga rasa kelapa tu. Ala-ala coconut shake tapi versi tak berapa pekat. Ekekekeke. Gituuu. Minum sejuk memang sedap tauuuu!


Lepas ini boleh beli yang kotak besar plak.


Korang kena cuba!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Petak Bunga said...

suka jgk cocunut shake..
boleh try ni

zety said...

Zety dah minum susu ni..

Not bad..sedapp jgk dah 3 kali beli..
Kalai repeat beli tu kira sedap la ye...

http://spitoutkata.blogspot.com

Siti Nurzafirah said...

Uish ! dah naik harga.. alaaa

Ana Fatihah said...

Saya ketinggalan zaman. Baru tau kewujudan susu ni. Padahal memang feveret susu dutch lady ni. Hiuhiu

Siqah Hussin said...

Coconut pulak. Siqah minum susu biasa je. Hihi.

aRz MoHa said...

banyak pula produk yang ada campuran perisa kelapa ni kan...

eima said...

boleh beli nanti .. tak rasa mcm santan ek