tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, December 13, 2016

Pabila Buntat telah pergi selamanya

Siapa kenal Buntat? Kecoh tau semalam ramai update di Facebook pasal sedih Buntat dah meninggal dunia.


Itulah penangan cerita 7 Hari Mencintaimu yang bersiaran di TV 3 setiap hari Isnin - Khamis jam 6.58 petang. Secara jujur Yui tak mengikuti sangat cerita ini disebabkan tak suka dengan perwatakan yang dibawakan. Menyakitkan hati. Tapi itulah, realitinya mungkin ada.


Buntat tu salah satu watak dalam cerita ini. Macam mana meninggal? Kenapa meninggal? Itu kenalah tengok sendiri ya sebab Yui nak cerita pun, Yui tak berapa ikut. Hahahaha.


Lagi suka baca novel dari cerita yang dah adaptasi macam ini.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

tak tengok langsung :p

Nurzakiah Hanum said...

sedih semalam

Jie Susanos said...

huhu..igt yui nk cerita xdi..

Cik Itah said...

hahaha jadi trending dekat facebook. dari atas sampai ke bawah scroll semua up pasal Buntat

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...semalam.tengok tak sedar air mata akak keluar...sedih tengok..

CikSiti said...

alfatihah

Unni Anje said...

trending Buntat!! hihi

Saya Disini said...

xtngk pon...

Azhafizah Md Nor said...

fenomena buntat sejak buntat takde