tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 02, 2016

Hilangkan Lebam Bawah Mata | AMEENA KSK III ENERGY CRYSTAL SKIN ACTIVATOR

Perempuan ni kalau tak kisah pasal diri sendiri terutama tentang kecantikan macam tak sah plak kan. Perempuan vs cantik tak boleh elak. Kan?


Selain nak jaga badan, jaga kulit muka, ehhh korang jangan lupa antara masalah orang ramai tak kira lelaki mahupun wanita adalah masalah lebam bawah mata atau eyebag. Perghhhh, lingkaran hitam bawah mata memang buat rasa kureeennng keyakinan diri. Nak rawat, nak juga atasi!


6 sebab utama terjadinya lingkaran gelap bawah mata atau juga lebih dikenali dengan istilah mata panda dan lebam bawah mata. 1. Keturunan Tahap tebal nipis kulit (periorbital skin) di sekitar mata pada setiap orang adalah berbeza dan ini selalunya bergantung kepada genetik atau keturunan. Semakin nipis kulit bawah mata seseorang itu, semakin jelas lebam bawah matanya walaupun cuma sedikit keletihan atau sedikit kurang tidur.

2. Stress / Kurang Tidur / Keletihan Bila kita tertekan, kurang tidur atau keletihan, darah kita akan terarah kepada organ-organ utama badan yang memerlukan lebih darah (mengawal stress) berbanding bahagian muka yang nampak sedikit pucat. 3 . Mata bekerja lebih keras sehingga pembuluh-pembuluh darah di sekitar mata juga lebih aktif dan terlihat sebagai bayang-bayang hitam di bawah kulit mata. Perbezaan ketara kandungan darah inilah yang menyebabkan lebam bawah mata kelihatan begitu ketara.
4. Pertambahan Usia atau Penuaan Semakin bertambah usia, semakin kulit kehilangan kolagen dan keanjalan. Kulit di bahagian bawah mata menjadi lebih nipis dan memudahkan bayang-bayang gelap nampak lebih ketara tidak kira samada sudah cukup tidur atau mata segar dan tidak mengalami keletihan pun.
5. Alergik atau Alahan Alergik atau alahan yang menyebabkan mata gatal menjadikan kita cenderung untuk menggosok mata. Hal ini boleh meningkatkan tekanan pada kulit dan membuatkan darah memenuhi pembuluh darah di bawah mata, dan menyebabkan lebam bawah mata senang terlihat.
6. Kekurangan Zat Besi atau Anemia Lebam bawah mata juga boleh menjadi petanda anda mengalami kekurangan zat besi atau anemia. Mereka yang mempunyai masalah kekurangan zat besi di dalam darah, menyebabkan hemoglobin dan sel darah merah yang membawa oksigen kepada sel-sel badan akan senang terurai dan membuatkan lingkaran bawah mata kelihatan lebih gelap atau lebam.


Jadi,
Yui nak perkenalkan satu produk inshaaALLAH sesuai untuk masalah di atas. Lebih mudah untuk anda guna. Tak perlu bersusah payah letak timun, hanya picit & sapu sekata. Guna sahaja Ameena KSK III Energy Crystal Skin Activator.




Merupakan produk gabungan formula dari negara Jepun & Malaysia yang bertaraf antarabangsa. Kandungan bahan unik berkualiti & semulajadi yang menggabungkan ramuan sesuai untuk setiap golongan wanita dan juga lelaki yang berusia 18 tahun ke atas.


Keistimewaan bagi dalaman dan luaran khas untuk kulit bawah mata yang mampu membuatkan mata kembali aktif, tona sekata, sihat, cerah, lembap, licin, bersih dan gebu serta berseri.




Fungsi utama Ameena KSK III ialah :

  • Menghilangkan lebam bawah mata
  • Menghilangkan lingkaran hitam bawah mata
  • Menghilangkan garis-garis halus bawah mata
  • Menghilangkan sel kulit mati bawah mata
  • Melancarkan peredaran darah bawah mata
  • Memberikan kulit bawah mata lebih sihat
  • Memperbaiki sel-sel bawah mata



Seawal 48 jam anda akan dapat merasai perubahannya, inshaALLAH. Untuk pengetahuan anda, Ameena KSK III adalah jenis aqua waterbase, sejuk & cepat serap, tiada kesan sampingan, tidak melekit/berminyak, mudah digunakan dan senang dibawa kemana sahaja.



Pengalaman peribadi Yui sendiri menggunakan Ameena KSK III, anda boleh rujuk gambar di bawah.
Hari pertama - ketiga 



Terkini


Cara & waktu sesuai untuk guna :
Hanya perlu picit sedikit & sapu secara sekata. Urut lembut.
Pakai pada waktu pagi & malam. 
Kalau Yui, selepas solat, Yui akan guna juga sebab seronok. Hehehe.


Produk berdaftar dengan KKM
NOT KKM 151205676 K


Macam mana?
Bestkan kalau dapat guna Ameena KSK III. Jadi, apa kata anda beli dan cuba sendiri. InshaaALLAH pengalaman yang tidak akan mengecewakan. Yui sertakan maklumat lanjut kalau anda berminat nak mencuba.


Puan Haida : 019 508 1433
Facebook : Ameena The Secret - Hilangkan Lebam Bawah Mata


#ameena
#lebambawahmata
#lebammata
#ubatmatalebam
#misiterusjalan



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nadia Johari said...

wah hilang gelap bawah mata..nad pun pakai..tegang je mata

Kakzakie Purvit said...

Mata Yui memang dah cantik kakak tengok:)
Nampak kesannya oklah..

Jie Susanos said...

fuh..terbaik..bersinar2 mata yui..huhu

Busyra Bt Takiyudin said...

wah menarik! busyra kalau lewat sikit tidur. lebam tu. adoii. haha

husna zahidi said...

oyeahhh! prempuan dan cantik mmg sgt tak boleh dipisahkan.. hihihi..

Azhafizah Md Nor said...

wahh tak nampak dah lebam bawah mata tu..terbaik!