tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 12, 2017

Barang peribadi untuk manjakan diri sendiri

Kan haritu Yui cerita ada sale di Guardian. Pastu dapat plak voucher RM 5. Beberapa hari lepas itu pergi Guardian di ST 18. Maka, dengan tak sengaja beli barang-barang ini. Reward dan manjakan diri sendiri gitu. Eceeeehhhhh!




Shampoo Tresemme tu saja beralih pada jenama ini. Yui dah cuba, best pakai. Rasa lembut aje bila cuci. Bau pun sedap. Buat bertambah menarik bila ada argan oil. Banyak manfaatkan tuu.


Lotion vaseline pun pertama kali ambil bauan ini. Memikat hati. Suka sapu lepas mandi. Alaaaalalaaaaa lembut ajeeee rasa.


Eyeliner Maybelline tu beli disebabkan eyeliner silkygirl udah suam-suam kuku. 1 batang ni pun tahan berbulan-bulan wei.


Ramai tahu kebaikan vaseline intensive care. Jadi, tak perlu Yui cerita lebih lanjut =)


Jadi,
Rasanya cukuplah ini dulu untuk reward diri sendiri.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

best kan

Kakzakie Purvit said...

Dalam 4 barang tu kakak guna vaseline intensive care
Kakak beli di Madinah masa di umrah dulu.

Anis Azalea said...

Tulis tarikh start guna Yui. Senang nak bajet next purchase.

anak denesor said...

alalala best nye dpt memanjakan diri

Cik Itah said...

ya..sy pun setiap bulan bagi reward utk diri sendiri..hehe

eima said...

utk diri pun kena seimbang dgn anak bulus je .. klu semua utk anak bulus...mak bulus tak comey sat gi mcm depa tuu

E'in said...

shampoo tubagus ea yui? sbb e'in gune sunsilk je..

Azhafizah Md Nor said...

sesekali kan..bukan selalu :)