tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 11, 2017

Viral Ring/Cincin Tudung

Dulu kemain hebat fesyen ring/cincin tudung ni. Sekarang, fenomena tu kembali lagi. Lagi menarik sebab ada pelbagai bentuk.




Yui beli 1 je, RM 10. Kalau ikutkan sarung aje tapi fikir macam boleh jatuh/luruh. Jadi, Yui lagi suka jenis satu lagi, jenis kelip tu. Dulu ada 1 tapi sebab naik motor adik yang laju tu, habis terbang tu semua. Hahaha.


Apa pun,
Ring/cincin tudung ni cantik kalau pandai gayakan. Mudah pakai bawal.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cantik kan

timm bill said...

timm penah jmpa yg mak punya, zaman dolu2 tu..
sekrang fesyen ni mai balik..

Siti Nurzafirah said...

haha.. beli buat pakai p keja.. brapa bijik dah terbang..

BTS said...

naik motor len kali pelan pelannaaa

Kakzakie Purvit said...

Betul Yui dulu masa kakak belum kahwin ada jenis cincin dan clip macam itu. Tapi dulu fesyen shawl tak ada lagi.

Mila Ahmad said...

kat uptown banyak jual tapi tak beli pun just tengok-tengok je.

husna zahidi said...

selalu main ikat jambul je hahaha nak kena cari satu lah..

eima said...

dah kembali ke zaman2 dulu2 .. fesyen dok berulang mcm tu la

Elih Japahar said...

Hati2 naik motor lain kali ye...huhu

Azhafizah Md Nor said...

menarik accesories untuk tudung bawal ni