tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 16, 2017

Kuih Keria terbaik di Ipoh (tak perlu pergi Melaka)

Mehmehmeh, sedia maklum tahu pasal viral kuih keria dari Melaka. Yang orang bercerita punya panjang nak beratur, nak tunggu siap. Lepas itu ramai yang teringin, tak kurang yang memuji dan ada juga yang bercerita rasanya biasa sahaja. Okay, tekak orang tak sama ya!


Ni nak bercerita kuih keria yang tengah viral di Ipoh. Montok sangat tauuuu. Boleh cod. Sampai pun dok rasa panas lagi kuih ni. Memang enaklah ceritanya!





10 pcs RM 6
Caj cod ikut kawasan




Okay, meh tengok isi dalam dan rupanya. Serius harga tu Yui rasa sangat berbaloi dengan rasa dan kesedapan. Moga terus sedap dan sedap selamanya. InshaaALLAH ramai akan repeat kannn. Macam Yui juga. Miahahaha.




Jadi,
tak perlu dah beriya ke Melaka. Takpun kalau nak rasa sangat, boleh je cuba dan bandingkan. Haaa, ingat, lain orang lain tekak ya.








guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Anis Azalea said...

Ipoh kat mana Yui..kita nak ke Ipoh lagi hujung bulan ni kot..kekeke

Kakzakie Purvit said...

Harap-harap tak lama adalah yg nak buat macam ini kat JB
Kakak teringin juga nak rasa:)

Jie Susanos said...

huhu..kuih keria dh jadi viral..bloh buat bisnes bakeri ni

Nieyl said...

Yela...
skrg ni dah x perlu lagi dah nak pergi melaka semata-mata nak makan keria yang super tu...skrg nie dah merata orang jual kan...:)

CikSiti said...

saya baru makan kuih keria antarabangsa semalam. rasa dia? biasa biasa saja..

BTS said...

macam sedap tuh...yg viral tu macam mana rasa agaknya

Adam said...

Kenspa ramai sangat tulis pasalnkuih keria.

Siti Nurzafirah said...

besornye..puas makan

Eca Dwinky Asha said...

yui...eca nyesal masuk blog ne kul 3pagi..tgh lapar neyh!..hahaha~

Siqah Hussin said...

Kalau ke ipoh boleh cuba makan kuih keria ni. Harap sedap :)

Azhafizah Md Nor said...

kat mana mana dah jual kuih keria gula melaka ni kan..sedap!

fiha honey said...

Kalau nak ke Ipoh.. Nak keria ni.. kena order dulu.. hehe.. baru dapat.. 😉😉😉