tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 06, 2017

Kek Batik dari jiran

Alhamdulillah, rezeki hari cuti haritu, jiran belakang belakangggg rumah bagi kek batik. Pangkat adik Yui ja dia ni. Hehehe, rajin budak ni.




Dia bagi dan suruh rasa. Sedap dan tak manis. Sedang elok. Jadilah tu kan, sekurangnya dia mencuba dan yang penting dia memberi pada Yui. Mehmehmeh.


Takpe,
Nanti akak balas bekas kamu ni plak naaa. Katanya ni balas balik ( maybe sebab haritu bagi nasi lemak ). Lupa dahhhh.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Kakzakie Purvit said...

Jalinan ukhuwah itu yg penting Yui
Tak rugi kan.. dpt nikmat sama bila jiran memberi.

Norhayati Mohd Isa said...

Rezeki yui ye...
Anak akak sibuk suruh buat kek batik lagi ..

Orked V. said...

kek batik kalau sya buat rupa die huduh. tp rase boleh pegi la.. ecewahh

tiga lalat said...

rajin kan adik tu buat kek batik., hehe2

anak denesor said...

nak jugak! nak kek batik..nak nasi lemak! hahaha

Siti Nurzafirah said...

besntnyaa.. suka jugak kek batik ni

Nurfaezah Abdullah said...

time raya je mostlynya fae merasa makan kek batik hehe

Siqah Hussin said...

Siqah suka kek batik! Nielah resepi paling senang dan satu2nya yang siqah boleh buat. Hihi