tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, January 04, 2017

Dah kemaskini ASB?

Fuhhh, semalam busy bebenor laaa kat tempat kerja. Dahlah berdua aje, sorang lagi cuti sebab anak baru nak masuk darjah 1. Nasib baik keadaan terkawal. Yui taktau lah kalau kerja kat Pejabat Pos, mesti lagi sesak!


Bila fikir,
Maybe ramai sebab pakat dah kemaskini ASB. Lepas itu bawa keluar hat mana yang patut. Dengar cerita % turun ea? Heeee, Yui tak ambil tahu sebab dah lama tak kelebek buku ASB sendiri. Rasa adalah berapa RM jeee dalam tu. Dividen pun mungkin berapa sen, miahahahaa.


Sekarang lebih tumpu kepada emas sebab dah nampak pelbagai kegunaan dia bila terdesak.


Sekian,
Dari insan yang tak kemaskini ASB.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Sheila Adziz said...

akak pun dh lama tak menyimpan kat ASB yui... hehe

Kakzakie Purvit said...

Betul Yui melabur emas satu yg pasti tak rugi..

Nurzakiah Hanum said...

x dan lagi nak update

BTS said...

Melaburlah demi masa depan..yg penting simpan dulu..dalam mana mana instrument pun ..
Demi kelestarian masa depan..wah wahhh

Ann Ishak said...

sama la kita yui, tapi kita emas pun takde :D

Warisan Petani said...

Tahun ni dividennya semakin berkurangan.