tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 09, 2017

Bila gian tengok NANGKA

Agaknya tengah musim kot. Sebab dalam Aeon ada jual, pergi pasar malam pun ada. Hari Khamis lepas beli dalam Aeon, RM 6 sepaket ( adalah dalam 6-7 ulas ).




Yang gambar atas ini Yui beli di pasar malam. 2 bekas RM 5. Ok sangatlah harga tu kan. Nasiblah rasanya ok. Tapi Yui pernah rasa ada lagi yang lebih sedap.


Kata deme nangka ni angin tapi dengan Yui alhamdulillah tak rasa gitu.


Apa pun,
Alhamdulillah atas nikmat diberikan.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Kakzakie Purvit said...

Kakak ni alah makan nangka tapi tetap makan juga Yui sebab suka
Bila kembung sapu minyak angin.

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya tp tue la angin

tiga lalat said...

sedap kan nangka tuuu., nyum nyum

Orked V. said...

sya pon ok sbb xde masalah angin. nangka paling sedap sya pernah rasa masa pergi raub. kiri kanan orang jual nangka. heaven lah ! hehehe

eima said...

MMG MUSIM KOT SKRG NI .. MANA2 PUN JUAL ...

Nurfaezah Abdullah said...

fae tak minat mkn buah ne hehe

Nour Adieb said...

ha ah, skrg musim nangka. pokok nanga kat uma sy lebat buah. yg lg sedap x silap nangka madu. sy mmg kuat mkn nngka, tp cpt angin d perut

Azhafizah Md Nor said...

tak jumpa lagi buah nangka..dapat nangka madu lagi sedap ni

Mrs Velentine said...

nampak sedap

Cik Yaya said...

fuh lama xmkn nangka..
dapnye bila teringat rasa dia... ^o^