tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 23, 2017

Pemenang Anugerah Juara Lagu AJL 31

Yui ni tak berapa minat sangat benda gini tapi semalam sebab takde cerita menarik, tertengok juga. Walaupun tak tengok dari mula sampai habis sebab Yui tak perasan persembahan lagu Hang Pi Mana. Hahahah!


Vokal Dayang memang tak boleh sangkal lagi. Walau persembahan dia biasa, memandangkan vokal dia terbaik. memang layak dia menang.


Juara haruslah Dayang (Lelaki Teragung) 
Vokal pun menang kat Dayang



Secara kesimpulan AJL 31 kali ini,


Dayang memang layak menang
Baju Fafau macam kureeeng
Sarimah sengal macam biasa
Awal macam tak perlu pun takpe
Suara Shila Hamzah & Aliff macam kurang dari biasa



Okay itu jelah pendapat peribadi. Sebab tu tak suka tengok rancangan macam ni sebab nanti Yui melalut. Hahahaha.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

PeRdU cINta said...

Yang menang tahniah...yang tidak menang...cuba lagi dan lagi..dan pastinya telah menang dihati penyokong masing-masing..kak PC tak tengoklah Yui...sebab tak ikuti sedari awal..

Cik Itah said...

sy tak tengok hehehe

tiga lalat said...

datok vida bengang AJL31 tahun nih:

http://beautifulnara.com/dato-seri-vida-bengang-tidak-dijemput-ke-ajl-31/

hahar2

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah lelaki teragung..memang layak menang lagu tu dan penyanyi of courselah hebat vokal :)

Kak Long said...

Macma betul je Awal tu tak perlu.. Hahaha..
Tapi ramai sangat la pengacara.
Dua orang pun dah cukup kot..
Kaklong nampak Sarimah je sbb dia happening.. XD