tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 09, 2014

Berada di Port Dickson Sabtu ini

InshaaALLAH pukul 3 pagi nanti akan bergerak ke PD. Atas sebab adik lelaki aku yang belajar di sana tamat latihan. 


Kenapa tak tidur PD sahaja? Bukan taknak tapi ada tanggungjawab lain terutama terhadap kucing-kucing yang ada. Takkan nak tinggalkan seharian tanpa penjagaan sesiapa. Tambahan kami sekeluarga jenis tak gemar bermalam incase terdesak.


Maka kami berlima akan bergerak dari Perak nanti. Aku, abah, mak, makcik & opah. Tak sabar nak tengok perbarisan abang-abang askar. Nak tengok apa aturcara yang bakal dijalankan.


Dan kami akan balik hari. Doakan kami selamat pergi dan selamat kembali. Aamiin.


Blogger mana area sana? Kot terserempak boleh tegur menegur =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

msredcheesecake said...

semuga perjalanan dilindungi Allah...jgn lupa baca doa

Che Rosliza Che Mat said...

Seronoknya pergi PD

Che Rosliza Che Mat said...

Seronoknya pergi PD

eima said...

haaaaaaaaaaa jijah dok sana dekat je kem askar tu yui .. pi la melawat die sblm die balik sabah ......


selamat jalan yui ... hati2 memandu ye ...
klu rajin meh singgah putrajaya ... hihi

Cik Itah@RRP said...

salam yui..haha sy dekat sabah..memang takkan jumpa punya :D
btw semoga selamat pergi dan balik..menabung inti dan redbull sekali :)

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi jumaat
anum singgah pagi jap lagi bz day
keep in touch

- said...

tahniah utk adik yg tamat latihan...

AnneRaini said...

penat tu yui....semoga selamat perjalanan tu ye.

Azhafizah Md Nor said...

esok husband fiza kerja pulak..kalau x boleh ke sana melawat jijah pun xsempat² lagi..apepun have a safely journey

Shida Radzuan said...

balik hari yui..uihh letih tu driver kena spare dalam 2 3 org hehee..

ayut said...

Ooo..ni aritu nmpk yui bgmbr gan adik tu...tmat latihan ye