tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 21, 2014

Semoga selamat pergi & selamat kembali

Hari ini 21/5/2014 "teman" rapat & keluarganya pergi menunaikan ibadah umrah. Alhamdulillah daku tumpang gembira dan bersyukur kerana dia dapat jejakkan kaki ke tempat yang menjadi idaman untuk setiap umat Islam pergi.


Katanya inshaaALLAH 31/5/2014 akan pulang ke Malaysia. Aku tetap sabar menanti & mendoakan segalanya dipermudahkan dan ibadahnya diterima ALLAH SWT. Moga mereka baik-baik & sihat senantiasa.


Aku? Biasakan diri tidak menerima panggilan & sms untuk tempoh 10 hari. Sedih itu tak perlu sebab dia pergi menjalankan ibadah. Tumpang gembira & harap dia doakan untuk hubungan kami. Moga ALLAH permudahkan.


Moga aku juga mampu jejakkan kaki ke sana satu hari nanti. InshaaALLAH.


Aamiin.


Sunyi sekejap untuk diri sendiri.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Shahida Hassan said...

amin..semoga kita diberi rezeki sampai ke sana.
yui sabar ye..10 hari je tu.. :)

Diana Rashid said...

biar dia pi dulu..survey sana sini..nanti pi berdua tak susah dah..kan??

Cik Anita said...

Ouh pergi umrah juga?

Sama dengan kakak dan nenek Nita!

Semoga mereka selamat pergi dan selamat kembali. InshaAllah..

azizah :) said...

jijah masa makayah g umrah rasa sedih sgt.. rindu.. tak tau kenapa... doakan mereka selamat pergi n pulang ke Malaysia..

MaYAsHiKiN said...

Assalamualaikum...

Yui..maya dan keluarga pun insyaAllah nak pegi umrah minggu depan..rase berdebar sangat sebab esok baru tahu keputusan kelulusan visa...moga urusan kami semua dipmudahkan Ya Allah..amin...

AnneRaini said...

semoga selama pergi dan kembali.. kena hati2 dgn mers-cov skrg..

Shida Radzuan said...

ic...baru fhm hehee :) mudah-mudahan yui..sntiasa doa-doakn lah yer :)

Azhafizah Md Nor said...

semoga urusan dia dan keluarga di permudahkan oleh Allah. Moga kita pun ade rezeki dapat jejak kaki kat sana nanti..aminn

nana kimie said...

ooo..tunggu en.shapit...=) takpa...insyaAllah...moga si dia dan keluarga baik2 saja disana melaksanakan ibadah umrah & pulang dengan selamat.....aminnn....