tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 27, 2014

Si Lela buat muka



Kepada yang belum kenali, ini salah seekor kucing aku iaitu Lelatul Makjun atau singkatannya Lela. Si comel ini buat muka sebab aku tak dapat nak layan dia. Maklum sahaja waktu itu aku cuti sakit. 


Bekas itu selalunya kucing-kucing aku akan kuis jika mereka nak makan. Kira kitaorang kena allertlah andai bekas itu sengaja digoyang atau dijatuhkan.


Tu gambar muka dia tak puas hati sebab tak letak makanan dia. Aku memang takde mood nak layan sebab tak berapa sihat tapi ada mood ambil gambar dia buat muka. Boleh gitu? Kih kih.


* Si comel ini masih dara. Eksyen lebih!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Nur Hamizah said...

Hahaha. sama la dengan kucing miza. Pandai bila nak makan dia akan pukul2 beg makanan dia suruh tuangkan sambil buat muka comel dia. mata dibesarkan, lidah menjilat bibirnya. Nyampah ! Tapi geram XD Kucing akak lawaa :D

eMMe said...

wah..tau tu kucing tu masih dara atau sebaliknya... mmg kucing rumah la ni kan Yui..ade kucing betina je ke dlm umah tu yui, confirm dara, hahahaa...

Ayu Zan said...

hai..lela manja.hihi

Azhafizah Md Nor said...

protes la ni kiranya..sian lela tapi maintain comel :)

azizah :) said...

pandai posing..pandai buat muka yer