tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 05, 2014

Resepi roti celup coklat mudah

Ternampak gambar resepi mudah & menyelerakan ini di FB. Laju aku save gambar. Mana tahu, mood rajin datang boleh buat. Buat kudapan di malam hari. 




Korang mesti faham step untuk sediakan hanya berpandu gambar di atas. Cuma untuk roti tu, bakar dalam 10-15 minit. Nak bagi keras sahaja. Jadi macam biskut.


Kalau aku nak buat, aku taknak celup nestum tapi nak guna horlick. Pergh! Belum buat tapi dah rasa kesedapan. Macam mana ni? Huhuhu.


So, jika aku dah cuba, aku kongsikan hasilnya di blog ok.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Anum said...

nyum2

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..K.atie pon ada nampak kat FB gak..kreatif org yg buat nih!!

IntaNBerliaN said...

wah, mcm best... nk try la nanti :)

Unknown said...

Wahhh boleh try ni... mcm sedapp

- AZIE - said...

pernah tgk ni utk homemade for baby..

Myra Jay said...

Macma sedap..
Nanti da buat share ye Yui :D

Adriannasyaz said...

Hoho..ni mmg nyum2 ni yui..smbil2 tgk tv mkn ni.hehe

eriqueetiqaz said...

mcm sedapje mcm syiokje...mudah plak tuh
happy blogwalking
eriqueetiqaz.blogspot.com

Anonymous said...

ok tu yui...boleh lah try kat rumah nanti..

Ilaasuhailaa said...

nk try jugak..!! ^^,

licha said...

simple je kan.. boleh la nak cuba utk raya nanti

Azhafizah MN said...

Boleh try ni..nanti dah try fiza share eh

Unknown said...

wahh sdp nih.. nak trylah nanti..

Miss Pija said...

macam sedap je..mcm sedap je..hehe

ayut said...

Celup Horlicks lg lemak...nestum krg lemak..hahaha