tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, May 31, 2014

Kenapa saya bela kucing?



Kucing juga sebagai salah satu terapi untuk diriku
Keletahan mereka membuatkan kita tersenyum
Sayang semuanya






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Shark Kay said...

waaa..
xtau plak ada kelebihan seperti ini.
untung saper ada bnyak kucing kt umah.
sihat dan meriah :)

Azhafizah Md Nor said...

kucing comel buat hilang rasa stress bile tengok dorang kan :)

Ann Ishak said...

saya pun cat lover, terasa sunyi kalau rumah tiada kucing :)

Hazmin Hamudin said...

Haha.. betul ke ni. Banyak jugak kebaikan bela kucing ni ye.

Mimi Azirah said...

Akak suka kucing tp xleh bela..huhuhu

Nur Hamizah said...

Hehehe sebab tu juga la saya suka bela kucing :D Ada 13 ekor kat rumah ni. ^_^

Chot said...

terapi stress yg terbaikk..
tapi kalau nakal sgt sepahkan rumah.
tu pun bole bikin stress jgk.hahaha

azizah :) said...

ibarat jaga macam anak dah kan yui.. tapi jaga kucing tak la stress kot..hehe