tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, May 12, 2014

Cuti lagi

Maaf sebab lambat bersiaran
Aku ambil AL harini
Tujuan utama nak bawa meow-meow ke veterinar


Alhamdulillah urusan dah selesai
Esok pun cuti sempena wesak


InshaaALLAH nanti aku bw
Macam banyak cerita nak kongsikan


Termasuk kisah meow aku
Hari ini aku dapat cucu baru
=_=


Maaf entry takde gambar 
Sebab update guna grand je
Huhu





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

mia izzati said...

bagusnya jaga kebajikan kucing..sebetulnya camtu la..kena bawak pi klinik ye dak..

Umie Nadhirah said...

ramai x cucu ?

Lynn Damya said...

aaaah baru saya tersedar sesuatu, selama sy bela kucing ni, xpernah pula sy ade cucu...adakah kucing2 saya semuanyi suci2 belaka..xde dpt anak langsung..ish3...maybe sbb semuanya jantan..hahaha byk scandal je, bini xde..

Anum said...

BAGUSNYA

Niena Muhammad said...

selamat menyambut kalahiran cucu baru ^.^

Azhafizah MN said...

selamat bercuti Yui..rajin yui bawak dorang ke vet ye..sihat² semua :)

Kuazue Mohd said...

tunggu nak tengok cucu baru dia!! cepat2 upload..

Unknown said...

wah. 3 hari la cuti ye??untung le..selamat bercuti..:)

Lyaa Suriany said...

Hye nek yui. Lame xterjah dh jd nenek. Advance sgt tau

Shida Radzuan said...

wahhh.. direct lah cuti dia hehee :)

Unknown said...

lama yer yui cuti.. dah la tak dapat jumpa..huhuhu

ayut said...

Bcuti krna kucing...comel je.bgus dpt tuan mcm yui ni :)