tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 02, 2014

Promosi maskara lentik dengan harga murah

HARGA PROMOSI

1 PCS RM 10
2 PCS RM 15
( tidak termasuk postage )


Eh eh, aku selalunya kalau jual aku akan test dulu. Maknanya kat diri sendiri kena rasa baru kita tahu macam mana nak terang pada orang. Ye dak? Nanti ada yang pung pang pung pang tanya aku terpinga-pinga nayaaaa weii!


Serious, pakai maskara ini, kesan dia bulu mata panjang sikit. Alaaa, macam maskara yang bagi panjang panjang tu. Korang tak percaya? Ok aku tunjuk bulu mata sendiri. Aku tak pakai pengetip bulu mata untuk lentik.




Boleh tahu mana satu sebelum & selepaskan? Itu testi dari diri sendiri. Tiada unsur edit bagai. Nak cuci pun macam biasa, boleh guna baby oil atau agak malas terus cuci guna air. Nampak comotlah sikit kalau main hentam taram tonyoh kan =)


So macam mana? Taknak try ke? Tengah promosi ni. Harga biasa 1 pcs RM 15. Nak jimat beli 2 pcs kongsi-kongsi dengan kawan, jiran tetangga, rakan pejabat. Postage boleh share gituuuu.


Nak order, lekaih roger SMS Yui 019-2331810. Aku bagi service sebaiknya untuk setiap pelanggan. Dont worry!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

3 dak comei sayang YUI:

Anonymous said...

hahaha...tak pandai lah nak pakai maskara ni...

Unknown said...

Wahh yui siap testimoni. Bagus la..

Azhafizah MN said...

wah lentik bulu mata yui..bulu mata fiza ni jenis pendek..pakai maskara ape tetap gitu gak..=__='