tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 09, 2014

Seperti kehidupan



Bila pandang gambar di atas
Ku bayangkan tentang kehidupan

Damai, bergelora, gelap gelita
Ada pasang surutnya
Ada naik turunnya

Ada masa kita bergembira
Ada masa kita berduka

Walau apa pun
Kita kena tabah
Kuat hadapi
Sabar tempuhi

Moga kehidupan kita diberkati
Aamiin


Maaf jika ada kesalahan dilakukan ku selama ini
Halalkan segalanya andai ada terkurang
Maaf





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Siti Norasikin said...

tenang je kan bila tgk gmbr ni..seronoknya klau dpt berkelah kat tmpt mcm nie

eima said...

Awak xde slh pun ngan akak...so xde ape2 nk dimaafkan...akak doakan yuii trs sukses

AnneRaini said...

setuju.....

Diana Rashid said...

sabar dan tenang hadapi setiap apa jua keadaan dan dugaan...

Kuazue Mohd said...

kenapa mcm sedih jer..

Kesuma Angsana said...

sama2lah saling memaafkan yer

Azhafizah Md Nor said...

sebuah kehidupan yang berwarna warni :)

Chot said...

kita cuma insan biasa yui :)

Norhasniza Khalid said...

tabahlah dan sabarlah.. itu kunci..

Shida Radzuan said...

betul yui..sama je prasaan kita bla tgk gmbar tu..bcampur2 prasaan bila tgk..

azizah :) said...

jalan kehidupan penuh liku.. berbagai cabaran.. moga yui terus tabah

Myra Jay said...

Tenangnya tengok gambar tu :D

ayut said...

Ayut pon sama yui..maafye slh silap spjg kenal...biasala kehidupan ada trun naik..dunia tmpt ujian kan yui :)