tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 23, 2014

Gambar keluarga S&S di Cameron Highland

Entry khas nak letak gambar keluarga S&S walau adik lelaki seorang lagi tiada. Tunggu gambar raya pulak la naa.








Cukuplah 3 gambar ini. Aku dah siap combine. Kenapa sikit? Sebab tak menyinggah banyak tempat. Menyesal yang banyak! Muahahaha.


Eh nak tanya korang, aku lebih kepada muka MAK atau ABAH? 


Dari pandangan mata korang yang tak berapa kenali aku =)


* Keluarga S&S = Shah & Saayah





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

seronok kan ke cameron bersama family..sesekali ada masa berjalan bersama..yui lebih kepada muka mak kot :)

Tihara said...

yui ikut muka mak :)

AnneRaini said...

muka campur. ada muka bapak, ada muka mak..hehe

Nur Hamizah said...

Muka kak yui yang mana satu ? Bestnya bercuti :DD

Anonymous said...

mohon kerjasama tolonglah jangan tngkap gambar bt mimik muka yg org benci. serius. 9 drp 10 org benci tgk muka mcm tu. 1 percent tu mungkin awak saja. thx

Anonymous said...

mohon kerjasama tolonglah jangan tngkap gambar bt mimik muka yg org benci. serius. 9 drp 10 org benci tgk muka mcm tu. 1 percent tu mungkin awak saja. thx

lynndamya said...

Wah jalan2 ke cameron ! lama xg sana :D..hmm, sy rase 50-50, muka mak ayah tu seperti digaul sebati menjadi muka yui....haha :D

ikafantasi said...

happy family=)

Nory Zoulkefle said...

bestnya cameron...
akak tgh menghitung hari nak naik cameron jugak dgn family...hehe

Cik Itah@RRP said...

salam. bestnya yui g cameron :))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.atie tingin nak g CH lg..tp anak pompuan tu lak tak tahan dgn jln bengkang bengkok tu..dia muntah!

nana kimie said...

nana tengok tiga2 muka ayah =) eh sian pulak mak yui.....haa campur2 la...heeeee

ros_reeza said...

semakin hari, semakin ramai yang dah pergi cameron.. nak pergi jugak.. hihi.. takpe, mungkin suatu hari nanti :)
p/s : Yui, ini rupanya entry yg dikomen oleh si anon tu ye.. hihi..

Shida Radzuan said...

yg shida prasan yui mcm dah kurus sgt ^_^

azizah :) said...

lbh kurang je muka adik beradik ni..hehe adik yui yg pompuan tu pon dah anak dara ye...hee