tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, May 30, 2014

Cashout Nuffnang kali ke-2 untuk tahun 2014

Alhamdulillah sempena hari Jumaat penghulu hari, jari jemari ini tekan juga button cashout. Mana tahu sempat untuk guna sebelum raya. 



Jadi sekarang amaun dah RM 0.00. Moga ada lagi rezeki lain selepas ini. InshaaALLAH.


Daku juga baru join income pasif hanya bermodalkan RM 10. Kalau sempat akan daku up entry. Modal rendah jadi saja cuba-cuba & boleh iklankan produk kita juga  =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

alhamdulillah rezki di hari jumaat tu yui :)

Hazmin Hamudin said...

Hebat betul buat duit online ni eh.. Hehe.

sYaFiNaS said...

salam perkenalan...Syukur alhamdulillah rezeki...bestnya dpt BE byk kn....jempulah singgah ke cikfinazcuiey.blogspot.com or destinasi cinta blog...tq

lynndamya said...

Salam, wah tahniah ! ala2 duit raya lah tu ye..hehe..

Rizziela said...

syoknya blh cashout..sy punya blm lg

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..fiza pun cashout harini..harap sempatlah sebelum raya kan :)

cik kanta coklat said...

alhamdulillah.. sama la kita yui :)

Mimi Azirah said...

Akak x cash oit pun yui...biarkan aje duit tuh veranak...

azizah :) said...

nak guna duit time raya kan yui.. harap2 sempat sampai..