tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, May 27, 2014

Senaman depan televisyen

Lama tak berkongsi senaman mudah. Kali ini memang ringkas dan tiada alasan takde masa nak buat sebab sambil tonton tv pun tiada masalah. Nak atau tidak sahaja ok.




Di rumah SS tiada kerusi macam ini tapi ada juga senaman aku buat menggunakan "jasa" kerusi. Hihi. Tengoklah gambar di atas, mudah sahajakan?


Sekarang aku buat mana nak buat sahaja. Rajin buat lebih, tak rajin? Besarkan lagi perut ini. Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

nak exercise jugok ler :)

Cik Itah@RRP said...

salam. nice sharing yui..jom kita buat sesama jum :))

whisper for u :)

AnneRaini said...

ala tengok tv selalu baring.. nak duduk pun malas..hehehe

Nur Hamizah said...

Nanti tengah2 buat ibu tanya. ni anak aku dah kenapa. hihiihi. tapi nak buat macam ni jenis kerusi dekat bila ditekan melendut kedalam. takut tegolek je XD hihihi

Eza Boom Boom said...

Boleh try ni.. hehehe :)

Jie Susanos said...

huhu..bleh bt ni

Diana Rashid said...

anak akak kan,kalau bersenam dalam rumah dia mula la nak bergayut kat kaki..hehehe..tu yang ibu dia malas tu..:P

are_lin@yu said...

sng kan smbil tgk tv blh snman nk xnk ja.hehe

Myra Jay said...

Ha lepas ni jangan bagi alasan tak sempat bersenam kan..
Sambil layan TV pun boleh senam :D

ros_reeza said...

kena praktikkan ni..

Azhafizah Md Nor said...

luangkan masa untuk exercise..cuma rajin tak rajin je kan :)

azizah :) said...

must try ni..