tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 23, 2014

AL hari ini

Seperti diberitahu dalam entry semalam, hari ini aku perlu AL. Mak "paksa" aku ikut. Katanya nak kenalkan anak-anak daranya yang dah besar pada kawan-kawan lama. Motif? Jeng jeng jeng.


Aku layankan sahaja permintaan mak. Tak dengar cakap derhaka. Ekekekeke. Saja mak aku. Dia memang pandai buat lawak. Macam aku =)


Jadi kepada blogger yang singgah komen, nanti dah selesai urusan aku kunjung balas ya. Terima kasih semua.


Doakan perjalanan pergi & balik kami semua berjalan lancar. Aamiin.


Baki AL tinggal 3 hari hingga hujung tahun ini. Esok kerja seperti biasa. Sobsob.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

ok yui

Mila Hilas said...

uish 3hari cukup ke tu smpi ujg taun? hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Nampaknya emak dah nak cari calon tu. Selamat bercuti-cuti..:-)

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik Yui...selamat bercuti2 dan semoga selamat sampai dan selamat kembali...Amin...

- said...

alamak... cuti tggal 3 hari? mmg kena simpan..kot takut ada hal emergency kan..kan..

waahhh mak nak kenal2 kan kat kgkawan mak yer... hehe

CT Humairah said...

hihihi kenalkan anak dara mak..?? hihi

cik hani said...

perjalanan pergi & balik semua berjalan lancar ye

Azhafizah Md Nor said...

selamat bercuti yui :)

mama amir said...

semoga semuanya dipermudahkan urusan yer nuyui...nanti cerita yer

ziezah.com said...

tinggal 3hari je yui.. woww kalau jijah xcukup tu..

Diana Rashid said...

ehem...pesan kat cik abam cepat2 sikit le..nanti ramai berabut nak buat menantu acane??.hehehe

Kak Kep said...

gi wedding kat Kedah kan? hati hati di jalan raya Yui.. jangan lupa otw balik singgah char kue tiau sg dua.. tepi highway jek.. hihihi

anamizu said...

sonoknye Yui ada AL.
kite ni xde AL pon hehe