tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 07, 2014

Lemau

Kemainnnnn!
Asal cuti lebih sikit dari biasa mulalah malas
Bukan malas bermalasan kerja tapi semangat itu kurang


Lagi rasa lemau bila hati rungsing
Kepala pening
Apa nak dibuat terkontang kanting


Mesti ada yang sambung cuti lagikan?
Untunglah AL banyak
Kita punya berbaki 4 hari je wei
Itu pun simpan untuk hujung tahun


Lemau
Pergilah segera dariku
Bagi aku semangat nak mulakan hari
Bagi aku ceria!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

selamat tengahari Yui.. Ros baru masuk kerja hari ni..

Nurzakiah Hanum said...

sama la kita

lynndamya said...

Salam, haha hai untunglah 4 hari lagi, sy punya tinggal 2 hari je, tolak khamis ni cuti, alahai~ sehari je baki..T_T haha~

Diana Rashid said...

Biasa la..bila lepas cuti je lemau pun datang kla..heheh..kena kuatkan semangat tu..jangan diturutkan..jeheheh

anamizu said...

ehem Yui ~ takmo lemau2 hehe..untung jugak la ada baki AL 4 hari..mcm ana ni mmg xpenah ada istilah AL langsung sobss sobss

azizah :) said...

jijah baru balik dr sabah.. sok mula keje.. mmg lemau gak la..hee

asma langit said...

Lemau gak ni.. Asyik tengok tv je.. Huhu.. T_T

Mardiah Diana said...

Salam singgah pagi dik Yui...akak tak ada ambil cuti raya...ni yang rasa lemau nak pergi kerja...huhu...

nur anis said...

saya baru masuk kerja hari ni..lemau juga...baki AL pun tinggal 4 hari je..

Azhafizah Md Nor said...

Mmg rasa lemau bila lama bercuti kan