tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 20, 2014

Kejap sejuk kejap panas

Dah 2-3 hari aku alami benda ini. Bila malam saja mula rasa sejuk, rasa panas. Tak menentu. Kadang selimut yang memang tak pernah "lekat" pun sentiasa ada tutup dari kepala hingga kaki.


Nak kata demam tidak juga. Angin kus kus ka? Huhu. 


Kadang tangan terasa sejuk, tapi leher panas. Dahi suam. Simptom nak demamke? Aku kalau demam selalunya akan mc dan berlarutan 2 hari. Jarang demam tapi sekali datang macam itulah.


Harap oklah hendaknya. InshaALLAH.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

- said...

hmmm mcm nak demam tu yui...

smga cepat sihat ye...

Nurzakiah Hanum said...

semoga cepat sembuh

Mila Hilas said...

semoga cpt sembuh

lynndamya said...

Salam, maybe nk demam kot? tp selalunya nak dmam, mcm selsema dulu ke apa, baru demam..hehe

Azhafizah Md Nor said...

mungkin disebabkan cuaca yang tak menentu jugak kot Yui

eMMe said...

sian yui.. musim demam la ni.. twin pun demam, moga cepat sembuh yui...

Mrs Velentine said...

semoga cepat sembuh

mama amir said...

semoga cepat sembuh yer...rehat cukup..dan minum air suam...^_^

Mardiah Diana said...

Akak baru jer sembuh dari demam selesma..semoga dik Yui cepat sembuh ya...

zarulfarhana said...

minum air suam byk...
semoga cepat sembuh la ya

Ann Ishak said...

ambik vitamin c 1000mg terus + minum air banyak ye, inshaAllah