tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 22, 2014

Cuti sempena Deepavali

Al-maklum semua dah tahu cuti deepavali sepatutnya pada 22/10/2014 bersamaan hari ini. Malangnya di kalendar tunjuk 23hb. Silap!


Sempena cuti hari ini, inshaaALLAH takde apa kejap lagi nak keluar. Nak ngedate sekejap. Esok pula aku ambil AL sebab nak pergi kenduri kahwin di Kedah. Kesian pengantin ingat esok cuti, dah di kad 23hb, teruskan juga majlisnya.


Selamat bercuti pada semua. Doakan aktiviti aku hari ini berjalan lancar. Aamiin.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Mardiah Diana said...

Akak kerja juga hari ni dik Yui...selamat bercuti untuk adik....

Chot said...

Huh.Tak pasal2 pengantin sanding hari keje.. Terlanjur cetak diteruskn juga

Diana Rashid said...

Jaga diri baik2..:P

kesian la pengantin..boleh silap tarikh pulak..heheh

lynndamya said...

Salam, selamat bercuti :D waa kesiannnya, tu lah calendar kt rumah sy pun, tulis deepavali esok tau 23hb..tu yg gaduh jap dgn mak, mak ckp esok, sy ckp hari ni lah mak..hahaha

Kak Kep said...

salam kenal from kak kep di doha qatar..

macam mana boleh silap kalendar ekk.. tak penah penah terjadi sebelum nih.. kesian yg buat kenduri kan? huhuhu.. harap berjalan lancar

Azhafizah Md Nor said...

itulah kan..pelik pulak cuti sebab tgk calendar khamis..huhuh

ziezah.com said...

bagusnya yui amik AL semata2 nak p kawen member.. terbaik!

CT Humairah said...

alahai shian pengantin.. kan tarikh deepavali bertukar. tak apaa janji yang penting nikah tu selamat dah ^^