tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, October 26, 2014

Ulangtahun ke 21 adik, Nurul Farzana

26 Oktober 2014 genap usia satu-satunya adik perempuan aku merangkap bawah aku yang ke 21. Sekarang masih menuntut di UUM, Ada lagi 2 tahun untuk dapatkan ijazahnya.




Buat adik perempuanku,
Kakakmu ini mengucapkan selamat hari lahir. Moga dipermudahkan urusan, dipanjangkan usia & dimurahkan rezeki. Patuh & taatlah kata-kata orang tua sesungguhnya itu adalah terbaik untukmu.


Kalau nak menikah dulu, dipersilakan. Tak perlu takut atau ragu untuk langkah bendul kakakmu. Tak kisah. Miahahahaha. Maklum sahaja "kawanmu" itu lebih berusia dariku. 


Apa pun selamat hari lahir adik. Hadiah boleh claim nanti.


Ikhlas dari kakakmu yang suka membebel,
Nurul Yui


Lepas ini birthday mak pula.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Mila Hilas said...

sm je muka adik ngn kakak.hehe.hepi besday._

ziezah.com said...

happy birthday dik!
bestnya yui sambut birthday bulan yg sama

Eka Tikah said...

Akakkkk, birthday saya sama dgn dia. Umur pun sama 21tahun. Hehe HB utk dia ^^

Diana Rashid said...

hahaha.akak nya dah bagi laluan tu..:)

Azhafizah Md Nor said...

Happy Birthday untuk adik yui

zarulfarhana said...

epy besday farzana...

Mimi Azirah said...

Happy belated bezday to her