tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 09, 2014

Berhenti atau teruskan perhati blog ini

Aku sedar penulisan aku di blog ini diperhati
Aku sedar apa yang dicari sekadar nak mengetahui kisah diri


Percayalah
Penulisan yang ada tak semestinya melambangkan peribadi
Kadang itu sekadar perkongsian


Kadang gaya penulisan nampak orangnya dalam gembira
Hakikat?
Kadang ada hati terluka
Ada hati perlu dijaga


Maka
Silakan terus perhati blog ini
Dapatkan apa yang dicari
Kerana diri ini takkan menghalang


Awak sedar siapa awak!
Siapa yang saya maksudkan
Meh nak sayang sikit sebagai tanda suka =p



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

Stalker ye

Syida Rasyidah said...

stalker?

Mila Hilas said...

amboi..ada SA ye ? hehe

mama amir said...

Bersabarlah yer...moga ianya pemangkin semangat nuyui untk berblogging...

Muzai Samilan said...

setuju... dalam hati siapa tahu kan

eima said...

ni mesti secret admirer shapit ni ... har har nk tau ape awek shapit buat ... die stalker blog awek shapit .. gile .. hahahhahah

J.Syazwana said...

sabar je lah yui

ros_reeza said...

nape ni Yui? ada stalker ke..

nini said...

ehem ehem