tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 01, 2014

Selamat datang Oktober

Aku tak pasti kenapa ramai "seronok" bila Oktober datang. Mungkin ada nostalgia masing-masing. Ada kenangan yang tersemat.


Aku?
Oktober antara bulan yang diingati terutama dalam keluarga aku sendiri. 
Kelahiran tiga-tiga orang bergelar WANITA. Aku, adik & mak.

18 Oktober - aku
26 Oktober - adik
31 Oktober - mak


Dulu, kami akan tetapkan satu hari untuk sambut secara kecilan ulangtahun kelahiran. Buat makan keluarga sendiri sahaja. Sekarang, jarang dah. 


Bila usia semakin meningkat, itu juga tandanya kematian kita juga semakin dekat. Mungkin sebab itu bila tiba ulangtahun, aku rasa biasa-biasa sahaja. Tak mengharapkan apa-apa.


Selain ulangtahun, bulan Oktober 2014 ini juga adalah tarikh untuk Hari Raya Aidiladha & Deepavali. Sambut sekali. Mehmehmeh.


Korang pula ada ke yang istimewa di bulan Oktober ini?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

cepat masa berlalu..excited tunggu raya haji :)

Nurzakiah Hanum said...

oktober x de apa2 yang istimewa

safurara said...

bulan birthday akk! hehehe

#klik klik Nuffy kat sini =)

Ibu Lala said...

boleh la potong kek. buat majlis sekali. akk hr tu buat bday 3 anak serentak. sorang lahir on may dan 2 lagi in september. sekali arung je.

lynndamya said...

Salam, haha sy juga lahir bulan ini.. :D

Hazmin Hamudin said...

Sama je macam bulan2 lain dan tiada apa yang istimewa pun.

Mila Hilas said...

family sy xde yg lahir bulan 10 hehe

Diana Rashid said...

harijadi suami akak hujung bulan nih..:)

Ina Haireina said...

Wah.. boleh buat sambut besday besar2an ni.. hehe..

Nadia Johari said...

birthday die rupanya..hehee

ros_reeza said...

rasa cepat je kan...

azizah :) said...

birthday ayah je lah 10.10..hehe