tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 06, 2015

Demam, batuk & selsema

Akhirnya semalam aku mc juga.
Bangun subuh, badan dah suam panas.
Malas tu ya ampun, hanya ALLAH yang tahu.
Kadang rasa lenguh kaki tangan.


Dah pukul 3 petang baru pergi klinik.
Suhu 38.8' buat aku antara yang tertinggi demam buat masa itu ( dalam senarai doktor )


Ada lebih kurang 5 jenis ubat dengan nilai RM 38. Mc dapat sehari.


Hari ini pergi kerja, badan suam kuku tapi inshaaALLAH boleh gagah lagi.
Jaga diri kalian baik-baik.
Memang tengah musim sekarang ini.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Maria Firdz said...

semoga cepat sembuh....

Nurzakiah Hanum said...

semoga cepat sembuh.

Tihara said...

take care yui

Ezy Loy said...

saye pon baru lps baik demam..

semoga cpat sembuh!

Inani Hazwani said...

semoga cepat sembuh :D

Mayang ABDUL RAZAK said...

YE LA.. MUSIM SEKARANG NI.. ANAK2 AKAK PUN BARU LEPAS BAIK DEMAM

Mardiah Diana said...

Semoga cepat sembuh dik yui...

Azhafizah Md Nor said...

Semoga cepat sembuh Yui dan kembali sihat seperti biasa..aminn..jangan lupa makan ubat ye

Mardiah Diana said...

Semoga cepat sembuh dik yui...

Kniedaz said...

Jangan lupa makan ubat Yui..rehat jika ada peluang rehat...

Ann Ishak said...

banyakkan minum air putih yui...semoga cepat sembuh ya

eima said...

Get well soon yui....

tiga lalat said...

Salam. hee semoga cepat sembuh, nnti leh mamam eskrem. Kihkih2 ;)

AnneRaini said...

mmg musim kan. kasyah dgn suci pon haritu dah nak demam..cepat2 buat langkah pencegahan.. ni pun budak sebelah akak dok batuk selsema.. jgnlah aku berjngkit pulak..huhuhu

Siti Rohaida Yusof said...

moga cepat sembuh ye..anak akak pun baru baik dari demam

hana hadi said...

badan hana panas time malam. pastu berair mata. huhu cuaca sekarang ni panas kot.huhu nk kata main hujan tak pun

Azizah Green Line said...

take care yui..kerap juga yui demam ni..lgpon musim panas juga