tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 13, 2015

Apabila baju sama warna

Bila kelebek betul-betul, rupanya warna sama.
Pattern sahaja berbeza.
Aduhai!
Macam mana boleh tak perasan.




Dari kiri :
Suraya by Poplook
Abie by Poplook
Irma by Poplook
Balqis Jubah by Zawara [entry]


Akhirnya, biar sajalah.
Lagipun aku suka jadi tak kisah warna sama.
Janji design tak sama sudah.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Mardiah Diana said...

Salam singgah pagi dik yui...wahh....semua cantik2...

Nurzakiah Hanum said...

x pe la design lain kan

Nieyl said...

Cantik..
Singgah pagi...

siti alfakhishah aman said...

jubah hijau tu lawa.. berkenan pulak

Fifi Nadhrah said...

ok lah tu.. warna same design berbeza.. kalau sama warna.. sama design.. lagi haru..

eima said...

mesti yui suka kaler ijau ngan purple ni kan ... tu pasal asal nk beli je cari kaler tu

eintan nurfuzie said...

tu sebab minat kaler yg sama.. eheh.. purpleholic

azizah green line said...

takpe..leh pakai minggu lain2..bukan org perasan kot..heee

Siti Rohaida Yusof said...

xkisah la.,..janji untuk di pakai..hhehe

Tihara said...

haah warna sama tapi design santek :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak puluop slalu kalo beli baju mesti akan terbeli design sama tapi kaler beza he3

cik hani said...

walaupun warna sama, tapi cantek-cantek semuanya

lynndamya said...

Salam, haha boleh sama lah pulak ye...tp xpe, klw selesa okay je lah kan, hehe :D

Azhafizah Md Nor said...

dah warna favourite kan..memang tak perasan..kalau kumpul sekali baru perasan..hihi