tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 31, 2015

Oyen si tunggal

Masih ingat dengan kisah kucing di rumah sewaku? [entry]. Kucing yang pernah dibuang oleh individu tidak bertanggungjawab tapi alhamdulillah kami jumpa semula.


Dah beberapa bulan Oyen di bawah jagaan kami. Membesar dengan sihat. Sekarang dah 4 kg.




Amacam?
Comel tak Oyen sekarang?
Jauh berbeza nak dibandingkan mula-mula jumpa. Dari cekeding sekarang dah gemok. Sesuai dengan usianya.


Bila dah lawa, ada pula yang mengaku ini kucingnya. Memang taklah! Sekarang kalau lepas Oyen bermain luar rumah, pasti dalam pemerhatian kami.


Semoga membesar dengan sihat ya sayang.
Dah start memancut baru kita sunatkan. Ehehehe!






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Inani Hazwani said...

comelnyaaa ^^

Nory Zoulkefle said...

oyen semakin bujang...
kim salam kat oyen ek...

Ezy Loy said...

comelnye oyen!
jaga oyen leklok..
jgn biarkan terlepas kat org yg xseptutnye..huhu

eima said...

MMG COMEY PUN .....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Comeinya Oyen...dah gemok..gebu ada lak yg ngaku2 dia punya kucen yer.
Mcm2 perangai org ni...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
comei3
mata comei betui tau :)

azizah green line said...

nampak lagi bersih dan gebu

Diana Rashid said...

Dia lah yang paling Comell...:)

wahida said...

oyen? itu nama kawan baik aku...hahaha...

IbuNoey said...

Comel dah dia,yui..erm,memang kena perhati.kang kena culik..

Azhafizah Md Nor said...

comelnya Oyen!

YattAkasah said...

comelnyA dia!!!