tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 20, 2015

Resepi diet atkins : Kotiau Goreng



sumber : Kelab Diet Atkins Malaysia


Kemain diet pun boleh makan sedap dan yang penting boleh ala-ala gitu. Ehehehe, sedapkan hati dan tekak sendiri.


Sebenarnya takde seurat pun kotiau asli.
Kotiau digantikan dengan telur dadar yang dipotong halus ikut rupa kotiau asal.


Bahan lain, macam biasa. Asalkan memenuhi "syarat" atkins.
Ikutlah setiap fasa yang ditetapkan.
Jangan dalam fikiran asyik ingat, atkin NO NASI padahal baca tak habis.
Faham setiap fasa, inshaaALLAH lancar semuanya.


Selamat mencuba!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Walaupon kueteow telor...tp nampak sedap tuh!!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
ko teow pun tak leh makan dalam diet atkins ni yer
memang akak surrender la kalo ghoper itu he3

Nurzakiah Hanum said...

:) sedapnya

Nieyl said...

Singgah pagi..
Salam Jumaat..
sedapnyer...

Ann Ishak said...

chaiyok yui :p

Mayang ABDUL RAZAK said...

waduhhh... nuyuiii... tunggu next week i follow you yer.. sekrg ni byk stok makanan akak kat ofis kena abiskan dulu, biskut le, kopi 3in1, kekacang, kerepek, asam-asam... heheheh tengok bykkan makanan .. tu le akak x leh kurus....

azizah green line said...

sedapnya...telur pon sedap apa..

Azhafizah Md Nor said...

sedap juga..bagus lah share menu diet ni Yui :)

Mardiah Diana said...

Sedapnya.....