tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 06, 2015

Kopi ais kaw dari Mak

Aku bukan penggemar kopi tapi kalau sekali-sekala layan juga
Kadang saja request kopi ais dari mak tersayang
Memang kaw!!
Cukup semuanya




Kadang mak layan saja kehendak anak daranya
Padahal sendiri boleh buat ( nak taknak saja )
Tapi itulah, air tangan orang tua
Lain sangat rasanya!


Terima kasih mak
Sayang mak!!


Sekarang aku demam, tak boleh request ais sangat
Nanti mak tarik telinga
Huhu




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Siti Rohaida Yusof said...

sesekali layan kopi kaw ni best jguak dik...akak mmg suka dengan kopi...

Nurzakiah Hanum said...

sedapppppppppp

Ezy Loy said...

saye pon bkn penggemar kopi..
layan sekali sekala xpe..

Azhafizah Md Nor said...

rindu nak rasa manja bila time demam dengan mak..seronok dapat layanan istimewa masa demam ni..nak makan apa nak minum apa dapat tapi ais tu sekali je la dapat..kalau mintak lagi dapat bebel pulak..hihi..take care yui

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
saaaaamaaaaaaaaaaa la
air tangan ibu is the best
akak ni dah besor badak ni pun sama hokeyh
sampai ke la ni tau3
slalu mengharapkan mak jugak
'mak, adik nak mkn bla bla bla'
'mak, bancuhkan sat air kopi manjakani'
'mak, sakit la urat ni, masok angin, nak ubat urat'
memacam he3

shaFazie said...

lg2 cuaca pns layan kopi ais mmg mavelouss..

semoga cpt sembuh yerk yui

Mayang ABDUL RAZAK said...

aikkk kata demam.. mana boleh minum ais yuii....

Tihara said...

betul
yang mak buat semuanya sedap sangat2 ^_^

Ann Ishak said...

tunggu sihat ye...lepas tu belasah la berapa banyak pun :p

Diana Rashid said...

lama tak minum kopi ais ni Yui..dok telan kopi O je..akak tak boleh minum kopi susu gini..sembelit..sebab tu mampu kopi O. je..heheheh

Azizah Green Line said...

kopi ni ada susu kan yui..sesekali layann jer..tp org demam xelok sangat minum kafein..hehe

mun said...

sekali skala nak bermanja kan kan kan...

hmmm berkurun x minum kopi ais... ni kalo minum..mau xtdo smpai ke malam..hehehe