tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 23, 2015

Instant Shawl ala Neelofa Murah




Tauke kena cuba dulu sebelum jual!


Bismillah
Instant shawl dah masuk stok
Tengok harga pasaran RM 35 tak masuk pos
Tapi Yui nak jual harga perkenalan RM 30 sekali pos SM



Agaknya ada yang kenan tak? 
Tak payah dah peniti
Tak payah iron
Labuh boleh adjust ( menutup dada )
Tak payah susah² lagi
Takde alasan sukar cari tudung!


Kualiti jangan risau
Bukan lycra lembik²

InshaALLAH puas hati sebab Yui jual benda yang memuaskan hati yui dulu 




Berminat?
Boleh terus whatsapp 019-2331810
Terima kasih




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

macam mane nak pakai kena lilit2 ke

Ann Ishak said...

kenan yui...saya dah WA ye :p

Inani Hazwani said...

cantiknyaa

CikSiti said...

labuh cane yui

Ain Syahirah said...

comelnya shawl...kak yui di tag GA : http://nurain-syahirah.blogspot.com/2015/03/giveaway-2015-jubah-dress-leggings-oleh.html

Kniedaz said...

Wah...bulatnya mata ehehehe...bagus, jual apa yg kita suka

eima said...

cantik ,.....berkenan tp tatau la seswai tak ngan akak ni tak penah pakai yg mcm shawl ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak macam teringin
tapi takut tak gheti pakai
boleh tunjuk ara pakai setp by step dak??????????

Azhafizah Md Nor said...

Cantik Yui Pakai instant Shawl ni

Mardiah Diana said...

Cantik ni dik yui....